سوالات متداول کلینیک

در این بخش به پرتکرارترین سوالات بیماران و مخاطبین پاسخ داده‌ایم

چه اقداماتی در واحد اورژانس صورت می گیرد؟

اقدامات رایجی که در واحد اورژانس انجام می شوند شامل ترمیم پارگی پلک یا ابرو، پانسمان چشم، شست و شوی چشم، کنترل دید، گذاشتن لنز پانسمان،

چه خدماتی به بیماران در درمانگاه ارائه می شود ؟

بالغ ‌بر 40 پزشک و دستیار پزشک، دندان ‌پزشک و کارشناس در رده‌های مختلف فوق تخصصی، تخصصی و عمومی در بخش های مختلفی اعم از پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، بخش تزریقات و پانسمان، بخش جراحی سرپایی تحت نظر مسئولین فنی امر این خدمت‌رسانی را با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات روزآمد و در قالب قرارداد با بیمه‌ها و مراکز متعدد متقاضی خدمت، بر عهده‌ دارند.

طریقه اخذ نوبت ویزیت پزشکان توسط بیمار چگونه است ؟

بیماران گرامی می بایست پس از بررسی جدول برنامه ی حضور پزشکان در سایت درمانگاه به صورت حضوری و یا به صورت تماس با کلینیک برای اخذ نوبت اقدام نمایند، و همچنین جهت عدم ایجاد مشکل سر ساعت در درمانگاه حضور داشته باشند. سامانه نوبت دهی آنلاین پزشکان و بخش های تخصصی درمانگاه به زودی راه اندازی می گردد.

بیمه های طرف قرارداد درمانگاه کدام اند ؟

بیمه های پایه طرف قرارداد با درمانگاه عبارتند از بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح

جهت مشاهده کاملشرکت ها، سازمان ها و نهادی طرف قرارداد به صفحه بیمه های طرف قرارداد مراجعه نمائید.

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.