سوالات متداول کلینیک
در این بخش به پرتکرارترین سوالات بیماران و مخاطبین پاسخ دادهایم
اقدامات رایجی که در واحد اورژانس انجام می شوند شامل ترمیم پارگی پلک یا ابرو، پانسمان چشم، شست و شوی چشم، کنترل دید، گذاشتن لنز پانسمان،
بالغ بر 40 پزشک و دستیار پزشک، دندان پزشک و کارشناس در ردههای مختلف فوق تخصصی، تخصصی و عمومی در بخش های مختلفی اعم از پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، بخش تزریقات و پانسمان، بخش جراحی سرپایی تحت نظر مسئولین فنی امر این خدمترسانی را با استفاده از دستگاهها و تجهیزات روزآمد و در قالب قرارداد با بیمهها و مراکز متعدد متقاضی خدمت، بر عهده دارند.
بیماران گرامی می بایست پس از بررسی جدول برنامه ی حضور پزشکان در سایت درمانگاه به صورت حضوری و یا به صورت تماس با کلینیک برای اخذ نوبت اقدام نمایند، و همچنین جهت عدم ایجاد مشکل سر ساعت در درمانگاه حضور داشته باشند. سامانه نوبت دهی آنلاین پزشکان و بخش های تخصصی درمانگاه به زودی راه اندازی می گردد.
بیمه های پایه طرف قرارداد با درمانگاه عبارتند از بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح
جهت مشاهده کاملشرکت ها، سازمان ها و نهادی طرف قرارداد به صفحه بیمه های طرف قرارداد مراجعه نمائید.